Novinky z Aromky

Se začátkem kalendářního jara a s přáním, aby i počasí nám ukázalo svou lepší stránku, bychom Vás rádi seznámili s několika novinkami z AROMKY BRNO, s.r.o.

Hlavní novinkou je nový typ aroma v naší nabídce, a to aroma černý rybíz 20%. Jedná se o aroma přírodního typu s nižším podílem alkoholu, které je určené především do ovocných vín ke zvýraznění jejich vůně.

Pro naše zákazníky také nabízíme možnost objednat si ve stejné lihovitosti, tedy 20% obj., i další aroma, a sice lesní jahoda nebo jahoda, a to v odběrovém množství min. 15 kg.

Další novinkou je značení našich výrobků novými typy etiket. S ohledem na evropskou legislativu a požadavky na informovanost spotřebitele jsme provedli revizi etiket a u každého výrobku je nyní na etiketě doplněna země původu a také složení. V produktových specifikacích lze pak také nalézt i výživové hodnoty. Specifikace zasíláme na vyžádání.

Naše výrobky nejsou primárně určeny pro přímou spotřebu, ale i tak se snažíme, aby spotřebitel, přeneseně přes výrobce konkrétní potraviny nebo nápoje, dostal i od nás maximální množství informací.

Jelikož nám jde především o kvalitu našich výrobků a dodržování požadavků na bezpečnost a zdravotní nezávadnost potravin, neustále sledujeme obsah metanolu v našich aromatech a vstupních surovinách tak, aby nedošlo k ohrožení zdraví spotřebitele.

A protože se v současné době poměrně hodně hovoří a diskutuje o používání a zdravotních aspektech palmového oleje, rádi bychom informovali, že společnost AROMKA BRNO tento typ oleje nepoužívá ani neplánuje v budoucnu jeho použití.

V neposlední řadě bychom rádi připomněli, že i v letošním roce opět lze zakoupit přímo v areálu firmy, nebo objednat přes webové stránky, „nálev na okurky“. Více informací naleznete na www.nalevnao­kurky.cz.

Vzhledem k tomu, že se blíží svátky jara, Velikonoce, kdy se při jejich oslavách setkáte v různých podobách s našimi výrobky – např. rumové aroma, vanilkové, citrónové, čokoládové, punčové, rádi bychom Vám touto cestou popřáli příjemné prožití Velikonoc.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení