Reklamační řád

Reklamační řád aneb jak postupovat při reklamaci produktů nakoupených na www.aromka.cz

Přesné podmínky pro reklamaci se řídí obchodními podmínkami. Pro lepší orientaci dáváme k dispozici tento návod na postup vyřízení reklamace zakoupeného zboží. 

  1. Příjem reklamace - Co možná nejpodrobněji nám popište důvod reklamace, jaký problém jste s produktem měli a vadný produkt zašlete na naší adresu - vše ideálně po předchozí telefonické domluvě. 
  2. Informace o přijetí reklamace - Po obdržení reklamace Vás budeme informovat o jejím přijetí. 
  3. Informace o výsledku reklamačního řízení  - do 30 dnů Vám poskytneme informaci o výsledku reklamačního řízení a budeme Vás kontaktovat s cílem domluvy na způsobu řešení reklamace.

V Brně dne 1.4.2021

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení